Ska snart käka lunch och sen....

gå till Sanna <3 Vi ska göra sår på oss, man kan göra sår av gegga eller något, vet inte vad man kan kalla det xD Nu luktar det gott i köket! :) Vi ska äta korv med makaroner.

Red Silver idag på Blåkulla! :D Vi hade hoppning, det gick bra! Och shiit, imorgon ska jag tävla Silver i 40 cm.. Är nervös! Tar ju 40 cm för att det är min första tävling på Blåkulla, och Silver är ganska stor enligt mig, för jag är van med Neffs storlek. Det går lättare att rida dom små. Men iallafall, det ska bli kul att tävla Silver. Innan vi åkte från Blåkulla så tittade Silver på mig så gulligt så jag var bara tvungen att gå in och pussa och krama henne (: När jag kom hem packade jag, sen duschade jag.

Snart ska jag äta, sen typ på till Sanna. Vid halv 6 eller något? Så åker vi till Skutan och sover över där. Det är Halloweenövernattning :D As kul! Ska vara med Sanna :D<3 Men nu ska jag käka, maten står på bordet ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det kommer att gå bra för dig och Silver på tävlingen ;)<3



Själv är man orolig för hur det kmr gå :P

2009-10-31 @ 12:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0