Skrållan fina ponny! :D

Yes, fick Skrållan! :D Man fick rida barbacka om man ville, & då gjorde jag det, det var grymt roligt! fast vi hade balansövningar & det var lite jobbigt x) Men Skrållan var som sagt ortroligt underbar, barbacka skulle jag tänka mig göra flera gånger på henne ;). Man skumpade inget i traven ens xP Pappa fotade lite grann. Just nu sitter jag vid mammas data, så kan inte lägga upp bilderna. Men mina data är så seg så jag tar mammas data ;). När pappa & jag kom hem kollade vi på bilderna på tvn (: Det blev ganska bra bilder faktist ;). KOmmer lägga in dom på bloggen senare ;). Vid halv 1 typ kollade jag o mamma på en film som heter Zathura. Den var asbra! Jag gillar den filmen :D Japp, nu sitter jag här då.
Tänkte typ sitta här ett tag, ska blogga på www.truuelove.blogg.se också ;).
Men bloggar här lite senare (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0