Trötter..

Idag var jag i skolan. Vi började 08.05 med musik, boring! Det blev heller ingen god lunch.. O.o Vi har också 2 tmmars träslöjd. Jobbigt! Men vi slutade 14.20 med läs. Jag gick hem med en gång. Jag ät mellis o satte på mig ridkläderna. När klockan var 15.35 gick jag till bussen. Jag tog bussen till Skutan. När jag gick in i värmestugan stod det att jag skulle rida Neff, jag blev glad :) Men ändå ville jag rida Polly :P Eftersom att jag har ridit Neff alla gånger jag ridit på onsdagar, men ändå, det var kul att rida Neff <3 Han var jätteduktig! Vi galopperade också, jag älskar verkligen hans galopp, trav o allt, jag älskar allt med den ponnyn.

Det är som om han o jag hör ihop på något sett..
Han bockar med andra, men inte mig (bara lite, men inte så mycket).
Men jag älskar iallafall Neff oavsett vad!
Han är mitt allt, o alla minnen är obeskrivliga.


Du är bäst min lilla älskling, prins, solstråle, mitt allt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0