15.18

Igår åkte jag till stallet med Erica, hon fick Neff. & han bockade typ hela tiden :O Har han blivit ännu busigare? Tog med min kamera också, men det var förmörkt ute så fick inga bra bilder :/

Idga började vi 08.05 med muusik. Fett tråkigt, jag hatar muusik! Ursh. Åååhh, vi har läxa också -.- Booooring.. Efter musiken hade vi engelska & sen NO. Smsade lite med Maja också xP Sen hade vi lunch, tog två portioner, var skit hungrig, det blev inte så god mat, men typ kyckling & ris, det var typ currysås eller något. Sen hade vi slöjd. På en timma, gick jag bara runt & kollade på vad alla gjorde hahha x) Så jag fortsätte inte med mitt jobb! Klant. Men visste inte vad jag skulle göra för nått. Vi har 2 timmars slöjd. Det är länge tycker jag & jag blir jätte urtråkad.. Eftersom jag har ridning efter så, blir jag ännu nervösare. Aja, efter slöjden hade vi hämta hem. Sen slutade vi. Sa hejdå till alla typ, sen gick jag fort hem. Nu sitter jag här & lyssnar på musik från mobilen med hörlurarna. Vid 4 drar jag & pappa till Skutan :) Jag rider 5-6. Hoppas jag får Neff eller Polly :) Jag tror inte att Neff kommer gå med idag på vårlektion, men ifall jag skulle få honom skulle nog han bocka av mig, okej han har stegrat & jag har suttit kvar, men nu är ju han lixom busig, han var ju det igår. Men iallafall nu äre bara att sitta vid datan så går det snabbare tills vi ska åka! :D Kanske bloggar innan jag drar.


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Vi hade mentors tid inte hämta hem xD

2009-09-30 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0