Cactus idag! :)

Red Cactus :) Det gick bra! Men jag skumpade väldigt mycket xP Men det tyckte inte Stina. Ebba red Lucy fett lyxx. Vill också rida henne! :O Men iallafall, Emma red Milla, Sanna red Lexus, Isabelle red Polly, Felicia red Karna & Amanda red Daylight ;) Men efter ridningen gjorde jag iordning Cactus, sen släppte jag ut han i hagen. & sen åkte jag & Sanna hem. När jag kom hem bytte jag om & satte mig vid datan. Men snart ska jag äta middag, fiskpinnar med potatis, mums (a) & sen ska jag duscha ;) Men nu kommer lite bilder.


Cactus & Flox , as söta :)


Asså titta, dom är typ kompisar? :)


Jag&Cactus :)


Me and Cactus :)


Jag & fina Cactus :)


Jag & andra favorit, Verona <3


Cactus <3 Jättevacker ju? (a)


Kommentarer
Postat av: fanny

MIN VERONA LÅT HENNE VARA!!!!

2009-09-14 @ 21:51:31
URL: http://fale.bogg.se
Postat av: Louise

eh, snälla? låt andra få gilla henne! -.-

2009-09-15 @ 21:23:18
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en ridskole häst ingen privat häst!! Alla får gilla henne hur mycket man vill. Hur kan man säga att ingen annan får ha henne som favorit?!

RIKTIGA BEBISFASONER!

2009-09-20 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0