Förlåt, men har verkligen inte haft tid..

I onsdags så var jag i skolan då. Vi slutade 14.20. Jag gick hem med en gång, fixade iordning mig. Sen gick jag till bussen. Jag åkte med Mathilda till stallet (: När vi kom dit, gick vi runt lite & så. Sen red vi. Det var Lexus & Mulle. Vi red barbacka & vi longchering (stavning?) Sen hoppade vi barbacka också. Fick rida & hoppa både Lexus & Mulle, det var kul! :) Sen red jag Neff i skogen med Amanda som red Daylight & så följde Julia med på Flox. Det gick bra, Neff var underbar!<3 Han är alltid underbar då, men ävens fast det bara va skritt, var det trevigt! Vi red en halvtimma (: Sen åkte vi hem på direkten när jag var klar med Neff. När jag kom hem duschade & sen la jag mig typ på direkten.

Idag torsdag så var jag i skolan, jag slutade 12.50. Jag har Heléne som mentor & dom som har Heléne slutade 12.50, & dom som har Gunilla som mentor slutade 14.00 för dom hade NO-lab. Men vi har det imorgon :) Men iallafall, när jag kom hem gjorde jag läxorna & kollade på tv. Sen satte jag mig vid datan en stund också, sen gick jag & mötte mamma & Eric vid turken, vi köpte lite mat (som man bara kan värma). När vi kom hem käkade jag någon slags kyckling med potatis. Det var ganska gott. Sen slängde jag på mig ridkläderna & gick ut, för då kom pappa & vi åkte till stallet. Jag fick fixa Neff fort, men som tur hjälpte Michelle mig. Jag och Amanda red 6-halv 7 det gick bra! :) Michelle & Ebba hänkade på. Det var mysigt, men det regnade lite. Sen fixade jag Neff & tog ut han i hagen. Juste, när jag red var jag pissnödig, & sen när jag hade riditklart, var kontoret låååst.. -.- Men jag fick nyklar :D Haha, det var tur det, annars skulle jag pissat på mig x) Aah, sen åkte vi hem. Då satte jag mig vid datan. Jag dushcade nyss ;) Ska fixa lite grejjer nu, sen ska jag lägga mig. Bilder kommer väl någon dag, när jag red Lexus & Mulle igår onsdags ;)

Aja, säger godnatt nu iallafall! ;)


Jag älskar dig mest! <3 Du o jag förevigt.
Du är bäääääst <33333

Kommer mer bilder sen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0