Förlåt

Förlåt för mitt dåliga bloggande, men orkade inte igår..

Men iallafall, i lördags hade vi teori på Blåkulla. Vi smörjde sadel & träns.

Sen efter det också vi till Skutan. Skulle tävla Flox. Det gick faktist riktigt bra för att vara Flox <3 Men han vägrade ett hinder, men det spelar ingen roll, han var ändå duktig! Han var otroligt underbar igår asså.. :O Shit.. Flox är nog min andra favorit faktist, han är underbar. Men Neff är ju underbaraste! Han älskar jag ju mest, men jag gillar Flox också faktist, han är nog min andra favorit. Gillar Verona också, hon har jag ridit en gång, och jag älskade henne på en gång. Hon var också underbar att rida.

Men iallafall, sen var jag med Maja :D Vi var hemma hos mig, först duschade vi :) Sen åt vi lunch & sen gick vi och handla sen satt vi mest vid datan & käkade godis. Till middag käkade vi fläskkotletter med pommes frites & bearnesås :D Mums, mums :D Sen käkade vi godis igen & satte oss vid datan. Vi la oss vid halv 11. & dog före Ed Edd & Eddi, vi skulle sett på det, men vi dog hahah :D Sen väckte Maja mig vid 8 -.- *snark* Jävligt tidigt asså, jag som hade tänkt sova till 10 eller något -.- Haha, men sen spelade vi wii. Ett skit svårt hästspel. Vi dampade haha! xO Sen käkade vi frukost & sen gick vi & satte oss vi datan. Vi ska fririda Polly & Mulle (: Kuligt, men vi ska gå till Skutan haha, men vet typ vägen. Men nu måste vi fixa oss, byyye.
Bloggar mer sen när jag kommer hem! :)


Jag älskar dig bästavän <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0