Kort inlägg.

Idag var jag med FannyS i skolan. Det var najjz (a) Sen efter skolan gick vi först hem till mig, jag bytte tröja och satte på lite dedorant & parfym för jag svättades sen tog jag med mitt busshäfte ifall jag skulle åka bussen hem sen. Men sen så gick vi till Fanny :) Vi åt mellis, plockade äpplen från äppelträdet, hoppade studsmatta, garvade, datan. Japp, det var väl det vi gjorde. Vi hade kul iallafall :D Sen kom pappa & hämtade mig, jag slapp åka buss :D Jippi! Haha x) Vi åkte först till Coop Forum & handlade lite sen åkte vi hem. Då käkade jag middag & satte mig vid datan. Har suttit vid datan ända sen jag kom hem xP Men iallafall ska snart borsta tänderna & lägga mig.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0