Nu äre så här..

att jag har inte bloggat så mycket nu, för jag har ridit från och med i onsdags & ska rida idag (lördag) & söndag också. Jag rider på en häst som heter Neff, det är min favoritponny. Han är bäst ;) Men iallafall, det är därför jag har bloggat så dåligt.

Men igår (fredag) hade vi på första lektionen NO-lab, & sen direkt matte efter. Sen var det lunch. Sen åkte vi till Tungelsta Ridklubb. Det var dom som inte kunde rida som fick rida.. Jag blev fan avunsjuk! Haha, ville också rida x) Jag börjar faktist gilla Piazza nu också, men Cosmos är fin ;) Dom två gillar jag. Dom är fina! Men iallafall, sen åkte vi bussen. När jag kom hem käkade jag kyckling & potatismos med typ bearnesås (stavning?). Sen skjutsade pappa mig till Skutan ;) Där var jag mest med Michelle & Ebba typ x) Sen glömde jag bort att jag & Amanda skulle rida halv 6, för jag trodde vi skulle rida 6 som dagen innan, så vi hade bara 10 minuter på oss att fixa Neff & Daylight. Förlåt Amanda, att jag trodde lite fel där.. x) Sen gick jag så tidigt till bussen, så jag fick vänta i 30 minuter typ.. Läskigt!!! :O Men jag pratade mest med mamma i telefonen xP Sen när jag kom hem käkade jag pizza & sen godis :) Sen kollade jag på tv, sen somnade jag.

Idag vaknade jag typ 07.00. Jag satte på alarmet på 07.00. Nu sitter jag här & bloggar & äter frukost. Tänkte jag skulle slänga in ett inlägg innan jag drar till Blåkulla. Jag & pappa ska typ åka halv 9 eller något. Hoppas jag får Trixa eller Skrållan :) Aja, sen efter Blåkulla ska vi direkt till Skutan, då ska jag ha privatlektion för Matirha på Polly, ska bli kul. Hoppas inga är på volten bara. Annars kommer nog Polly vara sur.. Sen senare ska jag rida Neff i skogen med Amanda (: Trevigt trevligt ;) Aja, måste käka nu, blogga mer sen & då kommer bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0