Ny design,

Japp, ny design ;) Vad tycker ni? Själv tycker jag den blev sådär. Men får väl ha den sålänge om jag inte vill göra en ny. Men Amanda ska göra en design till mig också, men det kanske tar ett tag. Men iallafall, kommentera vad ni tycker? :)


Du var så härlig när jag red dig. Jag fick rida dig många gånger för Lisa tyckte jag red dig bra, sen dess har du varit min första favorit på Blåkulla. & sen fick du fång ;/ & nu ska du avlivas. Jag kommer sakna dig inåt helvete! Gubben, du ska veta att du betyder asmycke för mig. Jag älskar dig mest på Blåkulla. Du är en underbar ponny. & jag kommer aldrig glömma dig älskling!
JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0