Rubrik? xO

Jag har ont i huvvet :( Boring, men snart ska jag klä på mig mina ridkläder, sen åker jag till Skutan med beautiful girl (Erica) :) Ska kolla när hon rider, kameran hänkar hih ;) Men iallafall idag hade vi ju orgentering, det var inte kul! DET VAR SÅ JÄVLA KALLT OCKSÅ, URSH! Men orgenterade med Nathalie. Sen käkade vi lunch där också. Jag tog med mig plättar. Sen hade vi tipspromenad. Booooring! Alla frågor var typ borta? xO Pga att någon tagit ner dom?Men iallafall nu ska jag klä på mig & käka något. Typ kräm innan jag sticker to the stabel.
Byyyee,


Jag älskar dig <33333333333333333333
Gammal bild, typ förra året på vintern eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0