Skolan & kompisar.

Var i skolan idag. Blablabla orkar inte skriva.. Efter skolan var jag med Emma och Frida, vi var hemma hos Emma. Sen var jag hemma & då käkade vi pannkakor till middag. Sry men var inte så aktiv.. Men ska göra läxan nu x)


Finaste ponnyn helt klart!
Du var den första jag tänkte: Nej, det här är min favorit!
Jag visste att det skulle vara du & jag.
Jag märkte det, det gick surevänt för oss!
Vi klarar allt tillsammans,
Jag älskar dig mest gubben,
du är det bästa jag har!
jag skulle kunna göra vad som helst för att köpa dig,
jag skulle kunna ha dig som sällskapsdjur..
men det kommer väl inte gå i uppfyllelse,
jag är alltid glad när jag ser dig,
mitt hjärta börjar genast slå snabbare.
Kärleken är stark!
Jag vet,
att det kommer vara vi!
Bara vi försätter kämpa,
Hoppas du blir bra i ryggen,
du stegrade ju inte med mig för att vara dum,
för att du inte vill ha mig kvar på ryggen,
& du kanske fortfarande hade ont?
Stackarn,
mår du bra, så mår jag bra!
Asså du är så underbar att sitta på men just igår (onsdag) 16 september,
kände jag att det var något.
Jag kände på mig att du inte mådde så bra,
men jag red dig,
du var ovanligt seg?
Tänk om du fortfarande har ont i ryggen? :O
Då är det ju inte meningen att du ska ridas..
Alla minnerna med dig har varit så underbara,
som ridläger 09.
DU VAR BÄST!
Då var det verkligen vi två, i en vecka!
Jag älskade dom dagarna att sitta på din rygg,
tänk, att vi badade tillsammans också.
Jag hoppas du blir bättre i ryggen,
kommer inte kunna tävla dig,
men det är ju bra, för att du inte ska få ännu ondare,
jag hoppas iallafall att du blir frisk & mår bra!
Jag älskar dig! Ävens fast du busar ibland,
du är den vackraste häst jag någonsin sett & suttit på!
Det kommer alltid vara vi, älskling <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni är som gjorda tsm! <3

2009-09-18 @ 17:53:58
URL: http://pindaaas.blogg.se/
Postat av: Louise

Linda <3 Mulle, + Sara, Bea!

2009-09-18 @ 20:38:27
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0