Skolan & Skutan (:

Vi började 08.40 med sv/eng, språkval. Sen efter det hade vi svenska & sen var det lunch, det blev pannbiff med potatis, inte så gott. Menmen, efter lunchen hade vi matematik & efter matematiken hade vi engelska & sen SO, och sista lektionen hade vi lästid. Vi slutade 14.50. Sedan gick jag hem & åt frukost. Vid 4 gick jag till bussen. Jag åkte till Skutan. Var är vid halv 5. Jag kollade när Fridas grupp red. Dom hade hoppning & jag fotade med min kamera & Lindas kamera ;) Det blev bra bilder faktist! Kanske lägger upp några. Jag gick sedan skjuts hem av Frida. När jag kom hem duschade jag & käkade middag, sedan gjorde jag lite läxor. Jag gjorde lite i matten för att hänga med ;) Sen har jag bara suttit vid datan. Men nu kommer lite bilder iallafall ;)


Min lillebror är söt, vem håller med? :)


Jag xP

Outfit:

Adidaskofta,
jeans,
kortärmad tröja (lång)

Ridningen idag på Linda, Frida, Maja, Mathilda, Emma. Dom lägger jag upp bilder på iallafall ;)












Så, det var lite bilder det.
Men ska lägga mig nu,
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0