Skolan & Skutan (;

Jag fick med Frida till skolan. Vi började 08.40. Första lektionen hade vi sv/eng. Det gick bra. Sen hade vi svenska, det gick också bra. Sen hade vi rast & sen lunch. Det var inge gå lunch o.O Efter lunchen hade vi matte & sen engelska. & sen SO. Sen sista lektionen var lästid. Vi slutade 14.45. Jag gick med Frida en bit. När jag kom hem åt jag mellis & kollade på tv & kollade bussarna. Sen gick jag till bussen, skulle ta bussen till Skutan. Men Ann åkte förbi och såg mig så jag fick åka med, för hon skulle också till Skutan :) Det var riktigt skönt. hade igentligen ingen lust att åka bussen. Men när jag kom dit, snackade jag med Carro. & hon sa att Neff inte kommer kunna tävla på lördag ;/, så ska tävla Flox istället & i 60cm också. Undrar hur det kommer gå. Men iallafall kul ska det bli! Har ju redan tävlat Flox en gång, på famijehelgen 09 barbacka 40cm & kom 3:a :D Men iallafall, sen ska söndagsgruppen inte finnas kvar längre, så jag har bytt till onsdagsgruppen 17-18. Ska bli spännande :) Så ska rida på onsdag. Kulkul! Ska typ ta bussen dit då, om inte pappsen kan skjutsa. Men iallafall dom som jag känner som går i den gruppen är Mathilda & sen ska Sanna börja i den gruppen också, najjz (a) Längtar jävligt mycket till onsdag! :D Men iallafall sen gick jag till Maja bästuuz, hon var i stallet. & hon skulle rida Zombra, Frida Verona & Linda Karna. Det var kul att se på när dom red, men det hände lite saker då. Som inte jag tänker skriva ;) Men sen kollade jag lite på när Amandas grupp red också. Sen fick jag skjuts hem av Majas mamma. När jag kom hem duschade jag & sen åt jag middag, men var inge hungrig alls, det var lite skumt? :O Jag som alltid brukar vara hungrig. Men till lunch käkade jag 4 rostade bröd & ett ägg & drack oboý. Sen dess har jag bara suttit vid datan. Ojj långt inlägg, men en sak till måste jag berätta. Maja bästuuz ska kanske sova hos mig på lördag till söndag ifall inte min lillebror blir sjuk :D<3 Vi kommer isåfall få det kul! :) Men aja, nu kommer lite bilder.


Jag älskar dig mest Neff <3


Louise <3 Neff, föralltid! :) (ingronera mitt fejs)


Cactus & jag :) (kolla det är typ lila på bilden :O)


Jag & Cactus igår :) (söndags)

Jag lägga mig nu, godnatt sovgott ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0