Skutan :D

Han inte blogga innan Skutan, men trodde jag skulle det. Men kom dit vid kvart över 4. Jag gick in i värmestugan och kollade vem jag skulle ha & jag skulle rida Neff, jag bah: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! Haha :) Var verkligen glad. När jag hoppade upp så skulle jag spänna sadelhjorden då började han småbocka & sen STEGRA :O Så jävla ovanligt! :O Älskling, du kanske fortfarande har ont i ryggen? :/ Men ramlade inte av utan kom på halsen.. Stackars Neff.. :'( Men han var också ovanligt seg.. & annourlunda att rida. Men han är ändå världens finaste häst, & kommer alltid vara min favoirt ponny <3 Bara du mår bra, så mår jag bra! Vid halv 7 åkte vi hem. När jag kom hem käkade jag & mamma middag, pappa åkte & handlade. Se nhar jag bara suttit vid mammas data.

Jag pallar inte er längre! Jag får inte ens gilla Neff, Verona, Flox. Så jävla låååååååååågt! LÅÅÅÅÅÅÅGT! Det är slut mellan vår vänskap nu, f & a!

Aja, är inte på humör nu. Alla bara förstör för mig!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

STACKARS NEFF! Han gillar verkligen inte att ha dig på ryggen! Nåja- stay away from my Day too!

2009-09-16 @ 22:00:53
Postat av: Anonym

haha avisbitch eller :)

2009-09-16 @ 22:10:05
Postat av: neff

lollo är bäst..

2009-09-16 @ 22:14:11
Postat av: Anonym

alla får gilla ALLA hästar ? jag tkr synd om dej Louise att de e flera imot dej

2009-09-19 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0