Skutan idag,

Japp, jag och Maja gick till Skutan, hahha! :D Vi gick bara lite, sen när vi såg busshållsplatsen skrev vi: JAAAAAA! Hahha, vi är roliga vi x) Jag var mest med Maja, Mathilda, Amanda, Ebba & Alexandra :P Jag & Maja tog med oss godis, choklad & popcorn till stallet x) Vi bjöd på godiset & popcornen. Vi åt asmycket, min mage blev lite stor haha x) Min magsäck blev full säkert x) Jag frired på Mulle, det gick bra. Hana stannade några gånger så fick ta piskan. Men galoppen gick riktigt bra, han kronglade inte eller någonting i galoppen :) Han var duktig! :) Red i en halvtimma. Maja red i skogen & jag på volten. Kände verkligen för att galoppera ;) Men vi var kvar en stund efter, det var då vi käkade massa godis & sånt xP Sen kom hennes pappa, då åkte vi hem. Dom släppte av mig, & Maja skulle hämta sina grejjer hos mig också ;) Sen duschade jag & käkade middag. Sen har jag suttit vid datan & gjort läxor :) Nu kommer lite bilder, men det är mina bilder så ta inte, det är ©opyright! Så fråga först innan, & det beror på vilka bilder det är också ;)


Ronda söt (:


Hihi titta så söt Ronda är! :)


Men gud, så söt! Älskar den ponnyn mest <3


Neff är bäst! <33


Lucy är fin! :)


Lucy & Maja, söta :)


Ebba är söt <3


Cactus (:


Daylight :)


Verona <3


Mulle (:

Jag säger det igen. Det är ©opyright ALLA BILDER!

Juste glömde säga en sak, jag har fått pappas kamera :D
Han har köpt en ny, så jag fick den :D
Hahha fett glad jag vart! Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0