Tisdag 090922 - Skolan & nya grejjer (:

Vi började 08.25 & vi hade idrott först. Det var orgentering, jag var med Nathalite & Frida. Sen hade vi SO  & sen vardet lunch, det blev typ fiskgrattäng (stavning) med ris, det var inte gott! Jag tog en knäckemacka. Sen efter lunchen hade vi matte & sen slutade vi :D Vi slutade 12.40! Igentligen hade vi slutat 15.10, men vi hade lyxx att sluta skit tidigt! :D Det var riktigt skönt. Men jag gick med Frida på vägen hem. När jag kom hem satte jag mig vid datan. Vid halv 4 ringde pappa mig & frågade ifall vi kunde åka & kolla på en ny väst & det sa jag JA såklart, så vi åkte till Lyckås. Där hittade vi en perfekt väst, & sen köpte pappa ett par skor till mig för mina gamla är försmå.. Sen fick jag 3 par ridstrumpor, det var asdyrt men pappa pröjsade :) Jag är glad över grejjerna (: Sen käkade vi donken mat & sedan åkte vi hem. Sen ringde mamma & sa att pappa, att dagiset hade stängt 4, det hade pappa & mamma glömt men det var någon som passade honom, sås jag fick springa iväg & hämta honom. Det var Eva-Lotta som passade han, shit, att hon jobbar på det dagiset, hon brukar vara på Skutan ibland, tänk er, att hon jobbar där, fast det är typ bara på tisdagar eller något (: Lite roligt! Då får man träffa henne ganska ofta, ifall det blir så att jag hämtar Eric någongång på dagis (: Sen kom mamma från bussen då gick vi tillsammans hem & farmor gick med oss, för jag såg henne & då vinkade jag för hon cyklade, då gick hon med oss ;) Men iallafall, ni ska få lite bilder på min väst, skor & strumpor ;)
         






Fina va? :)
Kommentera vet ja (a)<3

Lite mer bilder,


Jag har fått tillbaka min rosamobil :)


<3


My girls! <3


De två bästa ridskolorna <3


Internet cpade sig :O -.-


Nu är det normalt igen, kollade bilden över! Helt cpad!


Jag idag, innan skolan xP

Japp, det var lite bilder det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0