Blåkulla

Jag och pappa åkte till Blåkulla runt halv 9. Det stod att jag skulle rida Nobile, men då frågade Lisa (våran ridlärare) ifall jag ville byta till Conquest, så jag gjorde det :) Jag sadlade och tränsade och sen gick vi till ridhuset. Vi skrittade fram hästarna i skritt och trav. Vi red lite olika ridvägar, galoppfattningar och sånt. Conquest var duktig, men han drog ner huvudet flera gånger ;o? Sen fixade jag Nobile för jag skulle rida igen klockan 10.45, så jag fixade honom och vi gjorde likadant som den jag red igen i som min vanliga grupp. Sen fixade jag Nobile och sen åkte vi hem. Vi åt lunch och nu sitter jag här. Om en halvtimma ska jag till Skutan. Då jag ska rida privatlektion på Polly (: Ska bli roligt. Bloggar mer när jag kommer hem från Skutan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0