Dålig updatering

Förlåt för den dåliga updateringen..

I fredags så var jag med Linda, vi hade kul :) Vi var också på Skutan och jag fotade där också, så bilder kommer! ;)

Igår red jag Conquest, det gick bra :) Men jag hatar min sits nu på sistone.. O_o Det var iallafall härligt att rida honom, trodde inte jag skulle få honom. Nästa vecka är det hoppning, ska bli kul :D! Hoppas jag får rida Conquest då (: Har aldrig hoppat honom, men ifall jag får honom, blir jag lycklig :)

Idag vaknade jag vid 8. Jag har läst lite också i en bok. Sen satte jag mig vid datan :) Jag har inte gjort så mycket.

Längtar till den 24/4 med dig, Polly :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska bli kul att se dig tävla Polly för första gången (: Kommer du tävla Polly lite längre bak?

2010-04-04 @ 11:40:31
URL: http://www.Ponnielover.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0