Dåligaste updateringen.. O_o

Förlåt, men igår efter att jag varit med Michelle hos henne medryttarhäst så var jag skit trött, orkade inte ens duscha..

Vi åkte tåget tillsammans och sen bytte vi till buss och så fick vi gå en bit. Sen såg vi Imnir, Skráma och Frejr (stavning?) och någon till, typ Saga. Dom var skitgulliga :) Hälsade lite på Imnir (: Michelle tog in Skráma och sen började vi fixa henne lite, sen väntade vi på Pernilla. Vi fick sen gå in till hennes hus, och vi pratade lite. Jag fick tyvärr inte provrida Imnir för att hon ville att jag skulle rida 2 dagar i veckan.. Men det kanske fixar sig ändå :D Hoppas! Sen fixade Michelle Skráma och Michelle red till ridhuset och jag fick gå/springa efter.. xD Snacka om jobbigt. Höll på att döö! xD Sen fick jag ta fram massa hinderstöd och bommar till Michelle för hon skulle hoppa och jag fotade och filmade henne ;) Bilder och sånt kommer sen typ. För jag fotade på hästarna också. Michelle red tillbaka och jag fick som sagt gå/springa igen. Haha.. Sen fick vi ta en liten promenad med Skráma och Imnir. Imnir var verkligen gosig och snäll (: Han slickade faktist min hand, as söt! Vi får väl se ifall jag får bli medryttare på Imnir.. :) Hoppas.. ;) Fick iallafall skjuts hem. Var skit trött när jag kom hem och jag pallade inte ens duscha eller nått.. Hade värsta träningsvärken så som jag har gått/sprungit.. x]

Idag vaknade jag vid halv 8 ungefär, tog en dusch och sen satte jag mig här. Har ätit frukost också.
Ska gå till skolan strax, så bäst att stänga av datan.
Idag ska jag kanske vara med Emma :)
Bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0