Härliga fredag ♥

Äntligen fredag! ♥
Idag hände det inget speciellt, men kan berätta lite om vad vi gjorde på Tungelsta.
Det var dom ovana som red, och vi hade lite teori och sen fick jag leda Jennifer och Aragon. Sen fastnade Tasos och Daniel i ett litet rum där man kan byta om, haha, det var lite roligt xd Men dom kom ut sen :p Asså handtaget hade typ gått av eller nått.. xd Vi åkte sen buss hem och jag lämnade busskortet i skolan. Sen tog jag fram kläder tills imorgon då jag ska tävla, testade vilket som passade bäst. Nu sitter jag och äter kladdkaka. Ska strax följa med mamma och hämta lillebror på dagis, har inget annat kul för mig xd
Men aja, nu kommer en bild på hur jag ska se hur imorgon! ;)

Såhär ser mina kläder ut, dom kläderna ska jag tävla i.
Tycker ni det ser bra ut?


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fint det är du ska tävla i :D Lycka till på tävlingen i morgon ;) Kommer & fota då ;P

2010-04-23 @ 16:06:26
URL: http://dressages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0