Hästtest

Hur högt har du hoppat med A ponny? Jag vet inte.
Hur högt har du hoppat med B ponny? 75-70cm
Vad är det högsta du har hoppat med C ponny? Jag vet inte, 50cm kanske
Vad är det högsta du har hoppat med D ponny? Ingen aning.
Vad är de högsta du hoppat med häst? Ingen aning
Vad är de högsta du hoppat barbacka? 40 typ
Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar? 40 typ

Vilken?
Vilken häst är roligast att hoppa? Curt.
Vilken häst är lättast att hoppa? Neff.
Vilken häst är svårast att hoppa? Rekyl, för jag är förlång för honom, så det blir konstigt när jag rider honom x)
Vilken häst är piggast i dressyr?  Conquest typ.
Viken häst är piggast i hoppning? Polly.
Vilken häst är latast i dressyr? Hmm.. jag vet inte.
Vilken häst är latast i hoppning? Flox kanske.
Vilken är den bästa hästen i hoppning? Polly. 
Vilken häst är den bästa i dressyr? Conquest typ.
Jag har....
En egen häst: Nej :/
En foderhäst: Nepp
En medryttarhäst: Nepp
En sköthäst: Japp ;)
Ridit barbacka: Japp.
Ridit utan stigbyglar: Ja.
Ramlat av en häst/ponny: Ja
Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: Nej
Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: Nej, prick 5 gånger.
Gått omkull med en häst: Nepp
Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: Nepp
Brutit någonting i samband med att du har trillat av en häst/ponny : Nä
Ridit ut barbacka: Jag minns inte.
Ridit ut utan stigbyglar: Japp
Ridit ut ensam: Nä
Tävlat hoppning: Ja ;)
Tävlat dressyr: Japp

Vad väljer du?
Hoppning eller dressyr?
Rida ut två eller i grupp?
Gymkhana eller  en hopplektion?
A/B ponny eller C/D  ponny? 
En häst som är 153 cm eller 165 cm?
En häst som är 160 cm eller 170 cm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0