Hejsan alla LolloPollo läsare♥

Hehe nu är lilla maja lite busii så hon skriver på Pollos blogg utan lov (a) Men det jag ville säga var att jag och Pollo kommer ha det bäst ikväll.. vi ska skratta tills vi dör :'D♥ Ehm.. och så ska vi äta godis,pizza(?), och dricka cola tror jag.. en rolig kväll har vi framför oss :') Sen imorgon så ska Pollo rida..i sin "nybörjargrupp" NOT.. jag undrar vart den där tjejen/killen fick sin tanke att Lollo är nybörjare?.. ^^ Haha..störning i huvudet kanske, nääe nu är jag elak (; .. Men skulle bara kika..hahaha kika.. xP Ni märker jag är redan på flummhumör :$
Aja, haha Lollo skriver nog sen när hon kommer hem och allt.. hoppas hon inte ser det här ;'D♥
Hihi jag är busig >:'D♥
Vi hörs.. fast på min blogg (a)' - www.majaloveflox.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0