♥ Hoppgrupp ♥

Idag red jag Curt bebis :D♥ Han var skitduktig! Men vägrade en gång för då hade jag fördåligt tempo för jag fattade galopp lite sent. Men han var otroligt duktig. Hoppade som högst 50cm-60cm (: Jag är stolt över honom! :')♥ Jag och pappa pratade med Ida idag också om vilken höjd jag ska hoppa med Curt på söndag och hon sa typ 50cm för det tycker ändå jag också, så ska hoppa 50cm då, jag längtar som fan! :D♥
Videor från idag:





Hehe, min jacka ser rolig ut xd
Och jag vi hamnade lite snett på hindrerna, men vi kom över.
Du var duktig, jag älskar dig bebis ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Du härmade min design som linda hadde gjort!

:O

Och du viste att min såg ut så!!!!!!

:S:S:S:S:S :O:O:O:O:O

2010-04-21 @ 18:22:37
URL: http://friidaaaz.blogg.se/
Postat av: Emma

GRATTIS BÄSTA<3

2010-04-21 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0