Hoppning ♥

Idag gick man upp vid typ halv 7. Jag och Maja fixade oss, åt frukost och satte oss vid datan och bloggade lite snabbt och sen gick vi till bussen. Vi hoppade sen av vid Västerhaninge Station och bytte buss som åker till Ribbyskolan och så gick vi en lång väg. När vi kom till stallet, så hade Lisa (ridläraren) inte skrivit upp vilka hästar vi skulle ha men vi fick vänta lite. Så Monika tror jag hon heter, iallafall.. Hon frågade ifall vi kunde byta Rekyls och Servus's vatten, så vi gjorde det, och sen snackade jag lite med Lisa. Sen skrev hon upp vilka hästar vi skulle ha och jag skulle ha Conquest, men jag bytte till Curt, eftersom att jag ska tävla han den 25/4, så tyckte Lisa att jag skulle rida honom, så jag gjorde det. Men jag har aldrig hoppat Conquest.. Men det blir väl någon gång :) Jag fixade sen Curt sötponnyn, när alla var klara gick vi ner till ridhuset. Vi hoppade upp och började skritta på spåret. Vi värmde sen upp och red över några bommar och sen litet kryss och vi hoppade sen bana och Curt var skitduktig, men skitpigg x) Curt var iallafall duktig ♥ Jag är stolt över honom. Videor och sånt kommer sen! Ingen skulle rida honom efter mig så jag fixade honom och sånt. Sen gick jag och Maja till caféterian, vi kollade på bilder som Maja fotade med sin systemkamera :) Vi fick fika lite också, för pappa gav oss pengar. Sen stog vi och myste lite med Curt medans vi pratade lite med Emilie. Vi sprang sedan till bussen, det var så jävla kallt asså! -.- Vi tog sen tåget och vi gick sen för vi pallade inte vänta på bussen. När vi kom hem åt vi lunch och sen satte vi oss vid datorn. Vi gick sen ut ett tag, haha vi fotade ganska mycket (a) Vi gick sen hem, och på vägen hem såg vi två rådjur! :D Dom var skitgulliga! :') Vi kollade sen lite på bloggar när vi kom hem, och sen skulle Maja hem.. :( Jag saknar henne.. Jag åt sen middag, det blev lax med potatis. Sen har jag bara suttit vid datorn. Imorgon drar man till underbara Skutan med söta Emilie :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0