Hopptävling på Curt bebis ♥

Kom till Blåkulla vid 10. Vi samlades sen i ridhuset, och vi fick gå banan. Den var ganska lätt ;) Hade sen typ 10minuter på mig att fixa Curt och Johanna hjälpte mig lite. Satte också på min vojlock, han blev söt, men han skulle nog passa bättre i schabrak, men skitsamma han var söt! :) Vi fick sen rida fram. Det gick bra, men han vägrade en gång. Men annars så, gick det bra ;) Vi red sen till ridhuset vi skulle tävla i. Jag startade efter Cornelia och det gick jättebra för mig :) Han var pigg :p Jag red felfritt och fick medalj! :D Sen fick jag rida till ridhuset jag red fram i och Johanna bytte med mig och sen gick jag till ridhuset där man tävlade. Det gick bra för dom flesta ;) Sen gick jag in till Curt och gav han godis och kramade om honom, sen letade vi upp Lotta för vi skulle kolla ifall jag kunde byta grupp, men det finns en på fredagar vid 3 men då slutar jag vid 2 typ. Och då kommer jag lite tajt dit tror jag, men vi får se. Aja, nu ska jag spela tvspel ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

I miss you.. det var länge sen vi va.. :(

2010-04-25 @ 19:43:39
URL: http://eemlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0