if i had my friends, how would i cope with me?

Godmorgon alla! ♥
Jag vaknade vid 9. Startade upp datan och loggade in på msn ;) Jag åt sen frukost, för jag höll på att dööö! xD Chattar med Emilie och Maja just nu ♥
Ikväll kommer Emilie kolla när jag rider, alltså hoppgruppen :) Hon kommer att fota också. Pappa kommer filma ;) Om han nu hinner hem, annars ska jag typ åka bussen till västerhaninge station och då kanske jag får åka med Emilie till Blåkulla :)
Jag längtar iallafall! :) För jag ska typ få rida Skrållan, men hon är seg, så jag får skänkla mycket x]

If i had my friends, how i would i cope with me..
I love them.. ♥

Jag och Lexus. *vi flyyyger!* xD
R.I.P.. ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna<3

Söt häst<3

Postat av: emilie

Lexuus.. ♥



R.I.P!

2010-04-06 @ 12:57:43
URL: http://nnerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0