Igår och idag

Orkar typ inte blogga.. Men jag bloggar lite kort..

Igår var det min födelsedag, jag blev 13år (: Skolan gick ganska bra. Men jag fick ett utbrott, pallar inte skriva vad som hände. Sen kom min faster, min farmor och min kusin. Fick lite presenter och vi åt tårta, kladdkaka och godis. Det jag fick var tävlingshandskar av mamma och pappa, tävlingsridbyxor av mamma och pappa, 200kr av min farbror, 100kr av min mormor, New Moon och två hästfilmer av mamma och pappa, en hästtavla som min faster ritat, ett hästhuvud som min faster gjort, kläder av farmor, örhängen av farmor, det var nog det. Jag ska tävla i helgen och då ska jag använda mina tävlingsridbyxor och tävlingshanskarna :)

Idag i skolan fick jag present av Olivia gullunge, jag fick en vit vojlock av henne! :D Sen har det inte hänt så mycket i skolan. Vi labbade på NO:n, det var typ det roligaste i skolan xd Har inte gjort så mycket än att sitta vid datorn när jag kom hem.
Bilder kommer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0