lovely weather ♥

Vi hade först matte som första lektion och vi hade prov, gick väl bra. Jag kunde inte 3 stycken frågor. Man fick sen gå när man var klar. Jag, Amanda, Linnéa och Emma spelade sen kort. Och sen åt vi lunch, det blev någon konstig mat. Sen gick vi till bussen.
Jag red Finja idag, det gick rätt bra. Ibörjan gick hon bra. Men i galoppen ville hon inte sammarbeta.. Men sen gick det och man kunde verkligen hänga med i hennes galopp :') Sen när alla var klara och sånt gick vi till bussen och jag gick hem och åt mellis sen kom Emel och vi gick ut och fotade. Sen gick vi till slätmossen, vi typ letade efter rådjur jag kunde fota med min kamera men det fanns typ inga. Sen gick vi över stenar och det fanns vatten där också, och man ramlar med foten i och sen skulle jag hoppa över ett dike och då fick jag skit på mina skor, eller nått, gegga tror jag det var. Ursh! Najzigt.. Och sen ramlade jag i vatten med skorna för vi gick över massa stenar och det fanns vatten där också. Det var inte så härligt xd Sen gick vi hemmåt och jag bytte om. Sen tog jag ett bad. Nyss åt jag middag, och nu sitter jag i vardagsrummet med pjamas för jag pallade inte sätta på mig något annat.. :p Jag såg tulpaner idag (: Bilder från idag kommer nog strax, ska ladda upp dom från kameran till datorn nu typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0