Mammas dator

Nyss åt jag middag, det var gott och jag bytte om till ridkläder för en stund sen också. Sitter nu vid mammas dator. Vi ska nog åka om en halvtimma.

På lördag ska jag tävla Polly i hoppning i 60cm, ska bli roligt :)
På söndag ska jag tävla Curt i hoppning men vet inte vilken höjd ska jag hoppa, men ska prata med Ida idag. Men jag gissar att det blir 50cm men jag vet inte :P Har aldrig tävlat Curt i hoppning, men dressyr har jag tävlat han i, så det ska bli kul.

Imorgon fyller jag år och då kommer jag äta godis/tårta/kladdkaka och sånt (:
Imorgon är det skola också.. O_o

Vi får se ifall jag orkar blogga ikväll, kommer kolla på videor/bilder när jag kommer hem och så kommer jag nog ta en snabbdusch, men vi får se.
Kameran hänkar såklart! ;)

Haha långt inlägg för jag bara skriver något för jag väntar på att vi ska åka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0