Neff älskade ponny, du är allt.

Neff, du betyder så otroligt mycket för mig. Du är bara en häst som vissa kanske tycker, jag vet, men inte bara det, du är som min bästavän, lycka, mitt allt. Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig. Jag har alltid gillat dig, alltid. Jag blir lycklig när jag ser dig, vill bara springa och krama dig. Jag kan ju inte göra så, men jag skulle vilja.. Du betyder enormt mycket för mig. Jag kan inte ens beskriva. När jag ser bilder på dig blir jag hur lycklig som helst. Du är en av dom vackraste på jorden. En av dom underbaraste hästarna jag ridit. Du är allt för mig. Om du skulle försvinna skulle jag inte klara mig, jag skulle må skit. Utan dig.. Ja.. Vad ska jag göra..? Jag är som lyckligast att veta att du finns, att jag får träffa dig. Jag vet, att jag någon gång kommer få lämna dig, men så är det.. :/ Jag kommer alltid komma ihåg våra underbara och fina stunder/minnen tillsammans. Jag kommer aldrig glömma dig heller, världens underbaraste fux.. Jag kan inte ens beskriva men det räcker inte ens om jag skriver asmycket. Det räcker inte.. Bästa upplevelsen med dig var ridläger 09. Och det är ett läger jag ALDRIG kommer att glömma. Fyfan, vad lycklig jag var. Men det bästa av allt var när jag bada med dig, gud vad det var kul! Asså, du är allt.. ♥ Jag kan inte säga så mycket mer än att jag älskar dig mest, världens finaste, underbaraste ponny! ♥

Gammal ridlektion. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0