Neff bebis

Jag älskar dig så enormt mycket. Ingen skulle förstå hur mycket. Jag blir glad när jag ser dig, mitt hjärta slår ett snabbare slag. Du är den hästen som jag började älska på riktigt. Våra fina studer/minnen tillsammans glömmer jag aldrig. Jag skulle aldrig kunna beskriva dig med ord. Inte ens detta räcker. Det är som några tecken att du gillar mig tillbaka, för du slickar mina händer, du är glad när jag är med dig.. Du betyder enormt mycket för mig. Jag saknar ridläger 09 med dig, det skulle jag vilja göra om.. Men jag börjar bli förlång för dig.. Ska försöka rida lite privatlektioner på dig tills jag blir förlång. Saknar när jag satt på din rygg. Jag vet att någon gång måste jag lämna dig, det är så jävla sorgligt.. Men sånt är livet.. Jag kommer iallafall alltid minnas dig och våra minnen. Nej, ursh, tanken får mig att rysa. Jag är alltid glad med dig. Jag kan inte beskriva så mycket mer. Men du är allt.
Jag älskar dig underbara ponny! ♥

Hade tråkigt så jag skrev lite..
Men ska åka strax.
Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0