Privatlektion på Polly

När jag kom till stallet hämtade jag Polly och fixade henne. Sen red vi fram i skritt och trav. Då var hon skitseg.. ;o Sen i galoppen ville hon inte rida ut i hörnen och hon saktade av, så jag tog ett spö, och det gick lite bättre ;) Hon var duktig. Sen hoppade vi lite :) Haha, hon tog ett stort skutt på ett 'litet' hinder så jag flög på halsen och sen gled jag av, haha.. xd Jag bah: Ojsan.. xd Haha gud.. xd Hoppade sen upp igen och jag fick hoppa igen och då gick det bättre. Sen fick jag rida flera hinder, det gick bra och hon var duktig :) Jag är nöjd! Linda och Emma.A fotade och Emma.A kommer att skicka bilderna till mig snart (: Pappa filmade också, så det kommer videor och så fotade han ;) På viderona så det bra ut men när jag satt på henne kändes det inte bra.. så ahh :p Haha.. Men iallafall, jag blev skitsvettig sen.. Höll på att dö kanskes det som.. Jag fick sen dricka lite av Julias vatten ;) Vi åkte sen hem efter ett tag. Och jag kollade på Det okända. Sen kollade vi på bilderna/videorna från idag (: Sen satte jag mig här och åt toast. Nu väntar jag bara på bilderna från Emma.A och Linda ifall nu Linda skickar ikväll :p
Pappa fotade lite så jag bjuder på bilder från när jag red Polly, men sen kommer bilder när jag rider Conquest och Nobile också (y) Har inte redigerat bilderna..

Hämtar in Polly.


Precis tagit in henne och skulle ställa henne i stallgången.


Tränsat klart henne och redo för att gå till volten.


Påväg till volten.


Rider ut på spåret.


Rider fram i skritt.


Haha, korta stidläder? xd


Galopp (:

Lite bilder det, videor och bilder på när jag rider Conquest och Nobile kommer också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0