Skolan och underbara Skutan ♥

Jag orkar inte skriva om skolan.. Men vi slutade iallafall klockan 14.00, eller lite innan men sen gick jag, Olivia och Emma till Eken. Jag fick en macka och dricka av Olivia :') Sen tog vi bussen till Skutan, jag, Olivia och Emma. Vi hjälpte till lite. Sen kom hästarna in och jag hälsade på Neff älskade ponnie, han var hur go som helst. Han slickade mina händer, jag satte mig ner på huk och så kom man med mulen mot mina händer.. :') Han kanske gillar mig? Vissa säger att man ser det på honom, men jag har igentligen ingen aning. Men det var en härlig stund men Neff, kände verkligen i hela kroppen hur jag bara ville skrika av lycka.. Jag blir så himla lycklig när jag får träffa honom, krama honom och allt! Pratade också lite med Mikaela och ska typ ta privatlektion på lördag, hoppas att jag får Neff då, vill verkligen sitta på hans underbara rygg igen. Har inte ens ridit han det här året.. :/ Jag har borstat Polly, borstat Neff. Och så kollade jag och Olivia när Mathildas grupp red, lite kallt var det men.. :p Vi gick sen till bussen, och jag gick sen hem. Har inte gjort så mycket, ska typ duscha strax. Till middag åt vi fisk med makaroner.


Jag och Milton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0