Skutan idag ♥

Idag åkte man till Skutan 'själv'. För Emma skulle tydligen göra läxor, så.. Men jag var typ med Emma och Linnéa mest, men sen kom Linda så jag var typ med henne mest :) Sen så fotade jag med Majas systemkamera när dom hoppade :) Maja red Cactus och hon var asduktig för han kronglade, bra jobbat. Linda red Karna och Emma Miranda :) Sen bokade jag en tävling på Myzak, på familjehelgen så bokade jag 50cm med honom. Ska bli kul. Fick sen skjuts av Emma och när jag kom hem åt jag middag och sen har jag bara suttit vid datan.

Jag ska tävla Polly den 24/4 i 60cm :)
Jag ska tävla Curt den 25/4 men vet inte vilken höjd :)
Jag ska tävla Myzak den 29/5 i 50cm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0