Talang 2010

Just nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på talang 2010 (:

Imorgon ska jag rida 3 gånger, men jag kommer säkert vara helt slut efter.. xd
Först ska jag rida i min vanliga grupp 09.15 till 10.00, hoppas jag får rida Conquest ♥ Sen ska jag rida igen 10.45, 11.30 för jag var sjuk förut. Vet inte riktigt vem jag vill ha då.. Haha, spelar väl ingen roll. Sen ska man hem, äta lunch, tare lungt. Sen åka till skutan vid 1-2. För jag ska rida privatlektion på Polly 3-4 och Linda och Emma.A kommer att fota (: Julia kommer också (y) Jag ska rida med Linnéa och hon ska rida Verona ;) Ska bli kuligt, en rolig lördag men jag kommer typ vara slut när jag kommer hem xd.. Vi får då se ifall jag orkar sitta vid datorn ens, haha. xd

Jag har varit dålig på att lägga in bilder, men jag ska redigera bilder nu, och lägger in bilder från idag kanske imorgon ifall jag inte är helt slut då. xd

Polly söt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0