Träningsvärk..

Idag var man i skolan, och vi hade först hämta hem, då jobbade jag med matte och sen hade vi SO och då jobbade vi med grekiska gudar. Sen hade vi sv/eng och då körde vi jeopardy. Sen var det lunch men jag och Linnéa åt på donken (: Sen var det läs och svenska och på svenskan repeterade vi lite om grammatik och sen läste Sebbe (våran lärare) en sagoberättelse. Och sen var det NO vi höll på med något konstigt, vet inte hur jag ska förklara, men vi slutade vid 14.00. Jag och Linnéa gick till centrum och hon köpte godis. Sen gick vi till busshållsplatsen och åkte till Skutan (: Där hjälpte vi till och sånt (: Träffade Neff älskade ponnyy ♥ Sen vid kvart i 5 tog vi bussen mot söderbymalmsskolan. Värsta träningsvärken man fick asså... Har det nu också.. När jag kom hem så tog jag något att äta, och nu sitter jag bara här och har ont i benen xd Ska göra nått annat nu, pallar inte sitta vid datorn.. :p Har lite ont i huvet och är trött..
Måste bara berätta en grej.
Jag var i stallet i fredags, i söndags, i måndags, i onsdags, idag, imorgon ska klassen ska till tungelsta eftersom att vi gå i hästklass och vi rider på varannan fredag eftersom att det är ovana som rider också, sen kanske jag ska till Blåkulla med Linda på söndag, bara kanske.

Men på lördag ska jag rida 3 gånger, för först ska jag rida i min vanliga grupp sen ska jag rida igen för jag var sjuk förut, och sen ska jag rida privatlektion på Polly. Neff var upptagen redan men.. det ska bli kul :) Jag ska ju ändå tävla henne så.. ;) Kommer nog få träningsvärk då.. men jag får skylla mig själv, jag är älskar hästar så ja. Vad gör man för att inte få rida och vara med hästarna? xd haha :p Jag ska rida med Linnéa på privatlektion ska bli kul (:
Bloggar inte mer ikväll för jag ska typ duscha och göra något annat tråkigt.. :p

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken tid ska du rida på privatlektion? :)

2010-04-15 @ 19:07:07
URL: http://ponniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0