Yey! :D

Blåkulla:
Kom till Blåkulla lite innan 9. Det stog att jag skulle rida Nobile så jag fixade honom och när alla var klara gick vi ner till ridhuset. Vi  red mest på volterna och bytte om volt och galoppfattningar. Det gick bra, men han var pigg. Det var ingen som skulle rida honom så jag skynda mig att fixa honom och så, sen bytte jag om till mina tävlingskläder. Sen skyndade vi oss till Skutan.

Skutan:
Kom till Skutan vid halv 11. Kollade när Emma tävlade. Sen gick jag banan, kunde den (: Sen kollade jag på när Erica red Polly, och sen fick jag ta över. Jag red fram på lilla volten. Jag åkte av då, jag gjorde illa min rumpa x( Kunde knappt gå, men sen hoppade jag upp och tog hindret i trav istället och det gick bättre. Jag red sen till den andra volten och väntade på min tur. Det gick asbra! Fick felfritt och jag kom 2:a :D! Sen fick vi rida ett ärevarv :) Supernöjd var jag! :D Amanda kom 3:a, grattis! Jag och Amanda red sen runt jordhögarna och sen hoppade vi av. Jag fixade henne och så, sen åkte vi hem för jag var tvungen att gå på toa, men det var stopp i toaletten ;o.. Haha, ville inte gå på toa då x) Så vi åkte sen hem och kollade på videorna/bilderna! :)
Nu väntar jag bara på mat, har ont i huvudet.. Men ikväll kommer det förmodligen bilder.

ALLA SOM FOTADE MIG IDAG, SKICKA BILDERNA VETJA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0