charming curt ♥

Jag minns hoppkursen med dig, du var verkligen underbar. 3 dagar med dig och du vägrade bara 2 gånger. Vi klarade 70 cm tillsammans. Det var dom 3 dagarna du blev speciell för mig. Det kändes som att du litade på mig. Och jag litade på dig. Jag minns när du slickade mina händer och när jag borstade dina ben så kollade du på mig som att du inte ville ta bort huvudet så jag fick ta undan huvudet för det var svårt att borsta. Sen när jag pussade dig på mulen drog du ditt huvud mot mig. Verkligen söt! Jag känner att vi har en kedja. Det känns verkligen som att du gillar mig tillbaka. Och idag när jag tävlade dig, det gick perfekt. Du gjorde allt jag sa. Du är underbar, och kommer alltid att vara.


- Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fina bilder.

2010-02-28 @ 22:03:50
URL: http://emstyp.blogg.se/
Postat av: Linda

söööt ponnie <3 men inte sööötare en neff xd Näää skoja bara lika fina <33

2010-03-01 @ 07:55:40
URL: http://pindaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0