Conquest

Idag red jag Conquest, det gick helt okej. Vi fick dela ridbanan med några andra som red, lite jobbigt för det var ganska trångt. Men det gick bra. Vi tränade på sitsen/balansen. Conquest var inte alls så skumpig ;) Ingen skulle rida honom, för dom andra grupperna efter oss skulle ha teori, så jag fixade Conquest sen kollade jag när jag skulle tävla imorgon och jag ska tävla klockan 12.02, det är skönt för mig :) Jag ska rida som första start efter en paus xd Sen snackade pappa med Lotta och jag kommer säkert få veta nästa lördag ifall det finns någon grupp åt mig. För jag ska byta ifall det nu finns någon, för er som inte visste det :) Jag ska också börja i hoppgrupp :D Det är b-ponnyer och vikten är 48 och jag väger 36, så det är bra :D *stolt*! Iallafall när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, fixade rummet lite. Sen har jag bara suttit här. *har ätit lite godis, men vi har inte ätit någon lunch* haha xd men aja.. skit it. Jag kommer ändå äta ifall att vi ska äta lunch överhuvudtaget ;) Nu ska jag nog fixa lite i mitt rum. Idag ska jag bara slappa, datan och träna LC:1.


Mitt öga :)


Kommentarer
Postat av: .

fett ful!

du kan fan inte rida conquest så haha!

2010-02-28 @ 17:18:31
Postat av: Emma

Nån som är avis ? , haha xD,

fett feg som inte vågar skriva sitt namn.

2010-02-28 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0