Dålig updatering..

Förlåt, för dålig updatering.. /:

Kort sammanfattning..

Måndag: Jag följde med Emma till Skutan. Jag fick träffa Neff älskling :D Sen när jag kom hem duschade jag.

Tisdag: Jag var i skolan, orkar inte skriva vad vi gjorde på lektionerna och sånt. Jag var sen i Centrum med Emel. Sedan gick jag hem och gjorde läxor. Jag duschade sen och la mig i sängen.

Onsdag: Jag var i skolan, orkar inte berätta om skoldagen x) Jag följde sen med Amanda hem. Vi åt sen åkte vi till Blåkulla. Jag skulle se när hon red. Hon fick rida Minta. Jag borstade också Curt :) Amandas grupp var asbra :) Jag fick sen skjuts hem. Jag tog ett bad och sedan skulle jag ha bloggat, för jag skulle blogga på mammas data men då startades datan om och då kunde jag inte blogga.. O_o

Torsdag (idag): Det gick bra i skolan. På no:n sista lektionen fick vi disikera räkor, ursh.. Jag mötte sen pappa, farmor och Eric (lillebror) i centrum, vi åt på donken, vi var sen inne på Sabis. Jag var sen tvungen att gå på toa, så jag gick i förväg. Sen när jag kom hem satt jag vid min skoldator. Jag försökte träna på engelskan, men det gick inte så bra x) Pappa, farmor och Eric kom sen.

JAG HAR FÅTT EN NY LAPTOP! JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE :D
Jag fick den idag :)

(Bilder kommer sen)

Nu blev det en kort sammanfattning, men orkar inte skriva.

En bild som låg på datan:



En jättefin bild tycker jag. Det är typ som exempelbilder.

Jag är jätteglad för min data :D
Jag älskar dig pappa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0