.

Vet inte vad jag ska ha för rubrik så det fick bli en punkt.

Kanske ska skriva om dagen. Har inte skrivit om det x)

Idag vaknade jag ungefär 09.30 och Emma vaknade ungefär 10.10. Jag höll på med mobilen och läste lite i hennes Twilightbok - Om jag kunde drömma. Jag vet ungefär vart jag ligger, så jag läste 4 sidor. Sen satt vi vid datan ett tag, efter det åt vi frukost. Vi satt oss sen vid datan igen. Vi satte också på en film. Vi borstade sen tänderna och så lagade vi köttbullar och makaroner. Det var gott ;) Vi kollade också på film medans vi åt. Nu sitter jag vid Emmas data för hon gör matteläxa ;) Vid typ klockan 6 eller något går jag hem. För jag ska hinna med lite grejer. Just nu chattar jag med Emma.A :p Jag ska göra något i photoshop nu ;) Bilder kanske kommer ifall jag sparar det jag gör i photoshop.


Köttbullar med makaroner :) Vi åt det typ igår eller var det var också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0