Hade för en stund sen...

..39 besökare, nu har jag 47 :) Hehhe ;) Vi sitter mest bara och slappar. Om en kvart ungefär ska vi stänga av och borsta tänderna, klä på oss pjamas, bädda sängen (till mig). Jag har inte mycket mer att berätta. Har skrivit 5-6 inlägg idag ;) Det får väl räcka. När jag kommer hem, kommer det säkert bilder. Om jag nu har tid, men imorgon på kvällen har jag säkert tid. Imorgon är det Alla Hjärtans Dag ;) Jag kommer få en present av mamma :) Pappa fick jag choklad i fredag tror jag det var x) Fan vad jag är varm just nu x) Jag har på mig strumpbyxor, ett par byxor och lånar Emmas mjukisbyxor. Bäst att ta av sig dom ;) Jag är ganska trött också..

Idag har jag fått både många besökare och kommentarer :)

Detta blir sista inlägget för ikväll. Vi ska stänga av datorerna strax.




Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh tack du är för söt!! :)

2010-02-14 @ 02:45:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0