Hos bästavän

Idag red jag Milton :) Trodde inte mina ögon när jag såg att jag skulle rida honom x) Vi skulle dessutom ha hoppning och jag vet att han är pigg :p Men jag fixade sen honom, när alla var klara gick vi till ridhuset. Jag hoppade upp sen skrittade vi ut på spåret när alla var klara. Vi värmde upp & hoppade fram på några hinder. Sedan gjorde vi en bana. Det gick bra :) Milton var het i galoppen x) Men han var duktig :) Sedan fikade vi i cafeterian. ;) Sedan ledde jag Evelyn och Skrållan för hon skulle vara med på prova på ridning. Sedan åkte vi hem. När jag kom hem badade jag. Sen åt jag lunch. Sedan kollade vi på bilderna/videorna från idag på tv:n. Efter det packade jag sovgrejer, för skulle sova hos Emma. Efter att jag packat gick jag till Emma. Vi satt vid datan, spelade Wii Fit. Sen gick vi till Valla Livs och köpte godis. & efter det satte vi oss vi datan och åt godis ;) Jag tog med mig choklad och popcorn till Emma ;) Nu kollar vi på melodifestivalen.

(Bilder/videor kommer sen från idag!)







Emma Sundell ♥

(Bilder från googel.com)


Kommentarer
Postat av: Emma S

I love u

2010-02-13 @ 21:14:03
Postat av: Amanda

Milton e bäst ;D <3

2010-02-13 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0