Hos emma bästavän

Idag började vi 08.35 med gympa. Gympan var rolig ;) Sen var det SO då skulle man träna på sitt land för vi ska redovisa på torsdag. Men Amanda var i köket & praoa så jag & Natta fick jobba själva. Vi håller på med Chile ;) Efter SO:n var det lunch, det blev typ någon slags korv med potatismos. Inte så gott.. Efter lunchen var det mattematik & på matten fick jag skit ont i huvet, kunde inte jobba något alls för alla typ skrek? ;o Normalt..? Jag mådde lite illa också.. Men det gick över.. Efter matten hade vi svenska, vi jobbade med en saga; Hemligheten i källaren. Då hade jag inte lika ont i huvet. Därefter var det mentorstid & då kollade vi på läxorna & sen var det hämta hem och jag läste i en bok som heter; Trädgårdstomtarna anfaller, läste ut den. Sedan började jag med matten efter att jag läst klart. Sedan slutade vi. Jag och Emma gick tillsammans hem, men på vägen bestämde vi att vi skulle va så vi gick till henne. Vi åt mellis. Vi gjorde egen oboy av kakao, socker och mjölk. Det var gott :) Vi åt också limpa ;) Sedan pluggade vi (mest jag), hahha xD Typ Emma ingenting.. :p Hahha sämst, nej jag skoja. Men jag hann klart ett engelska papper, lite av matten och jag kan nästan allting på provet på torsdag som är SO :) Så jag är nöjd ;) Iallafall, nu sitter vi vid varsinna datorer. Jag ska käka hos bästis ;). Vid 7-halv 8 ska jag typ hem. Jag ska nog ta en dusch, sen ska jag fortsätta plugga :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0