Hos Emma

Idag vaknade jag och Olivia vid halv 8. Vi låg kvar i sängen ett tag. Sen bytte vi om och fixade oss. Vi åt sedan frukost och borstade tänderna. Vi gick sen till bussen. Vi hoppade sen av vid Söberbymalmsskolan, vi gick sedan & mötte min lilla bästis, haha Emma ♥ Våran första lektion var so. Vi skulle redovisa, det gick inte bra för mig, hahhaha x) Kunde typ inte läsa för jag läste fel.. Pinsamt ;o Aja, vi hade sen sv/eng. Vi höll på med clothes. Sen så körde vi jeopardy (stavning?). Hahh, jag var sämst på det. Men kunde några frågor :) Sen var det lunch. Det blev kebab med ris, det var starkt ;o! Sen var det läs, fast vi läste inte för Gunilla skulle prata. Vi hade sen svenska, och då skrev jag Hemligenheten i källaren kapitel 2 och 3. För jag skrev rent kapitel 2 och håller på med kapitel 3. Vi hade sen no, då skulle vi disikera strömming ;o Ursh, vad äckligt det var! O_o Jag höll på att spyyyy... Fyfan.. -.- Vi slutade sen och ahh.. Pallar inte skriva det som hände. Men jag var iallafall sen med Emma bästavän :) Vi åt toast till mellis. Vi har inte gjort så mycket, typ bara suttit vid datan. Men strax ska vi äta ;) Ikväll kommer jag kanske kunna lägga in bilder :p

Kommentarer
Postat av: tova

sv: Okejj (:

2010-02-11 @ 17:05:50
URL: http://mjthekiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0