Idrottsdag.

Idag är det måndag då :) Gick upp vid 8, slappade. Fixade mig, åt frukost. Fixade min matsäck. Det var idrottsdag idag, & vi skulle mötas 09.30 utanför skolans entré. Jag skulle rida på Tungelsta. Fanny, Amanda, Natta, Cajsalisa & Linda skulle också rida :) Jag ringde Natta & Amanda men dom svarade inte så jag ringde Fanny & jag mötte henne vid skolgården :p Vi gick sedan in i skolan för där satt Amanda, Natta, Cajsalisa och Linda. Vi tog sen 825 bussen till Tungelsta. ;) Vi fick sedan gå en bit. När vi kom fram till Tungelsta fick vi byta om & sen fick Monica skriva vilka som skulle va med och valde hästar till oss. Jag fick PIAZZA :D! Precis som jag ville :) *stolt* :D Vi fick sedan hämta den hästen man skulle rida & sen började vi rykta hästarna. Piazza var mysigaste i spiltan. Vi saldade & tränsade sen & när alla var klara gick vi till ridhuset. Vi hoppade upp & red ut på spåret. Vi fick först värma upp i skritt & trav. Vi galopperade sen i en kortsida i båda varven & vi red på volt & bytte om volt också ;) Det var kul ;) Piazza var duktig :) Men i galoppen tappade jag stigbyglarna eller så åkte min fot in i stigbygeln så det fastnade. Jättekonstiga stigbyglar. När mina fötter fastnade i stigbyglarna, fick jag gå in i mitten & fixa till det, jobbigt.. Men det gick iallafall bra, aah förutom stigbyglarna dåå :p Vi fick sedan fixa hästarna & sen fick vi äta lunch. Jag tog med mig pizza man bara kan värma, 3 festis, lite frukt. Vi fick sedan byta om & ta bussen hem ;) På bussen satt jag & lyssnade på musik :p Sedan gick jag hem & Jennie kom över. Innan hon kom städade jag mitt rum. Sen åt vi mellis & därefter spelade vi My Horse and Me 2. Vi gick sedan ut & åkte snowracer & pulka. Vi byggde en stort gupp :p Vi gick sedan hem, jag till mig, Jennie till sig. När jag kom hem åt vi pizza. Sedan satte jag mig här. Jag har inte gjort något speciellt, bara varit inne på msn typ, för det mesta ;) Har också duschat ;)

Men jag hinner inte lägga in bilder nu ;)
Godnatt!
Kanske hinner imorgon.. Men en bild på mig kan jag bjuda på ;)


Jag, i luften hahha xD
Fotograf: Bästa Linda Berggren ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som om du haft en bra idrottsdag :D

2010-02-09 @ 17:43:46
URL: http://loveyalikeasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0