Jag saknar dig som inåt helvete..

Neff..
 Det var ett tag jag var på Skutan.. Jag saknar dig som inåt helvete.. Vill bara gråta.. Vill bara träffa dig.. Måste fan till Skutan någon dag! Vill inte lämna dig, inte ännu.. Är inte redo för det.. Måste fan få träffa dig.. Om du skulle försvinna, skulle jag inte alls må bra.. Jag har inte ens träffat dig på några veckor.. När jag tänker på våra underbara stunder tillsammans, gråter jag nästan.. Jag älskar dig fortfarande! Kommer alltid göra det.. Du är en av det bästa hästarna jag träffat/ridit. Jag får se till att jag kommer till Skutan någon dag, för jag vill verkligen..

Några bilder på oss ♥

















Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0