Let's Dance

Kort sammanfattning..

Vi hade som första lektion matte, jag räknade lite i boken :p Sen åt vi lunch och det blev köttbullar med pasta, ganska gott ;) Vi gick sedan till bussen. På bussen lyssnade jag mest på musik och åt godis. Jag ledde sen Jonna & Abbe. Abbe var jobbig. Vi bytte sen om & gick till bussen. Jag gick sedan hem med Emel. På vägen köpte jag choklad på Valla Livs. Gott :) Sedan kom Jennie, och vi fick passa Eric för pappa skulle handla. Han somnade sedan & vi spelade Wii Fit. Sen kom mamma & sen efter ett tag kom pappa hem :p Jag & Jennie gick sedan och åkte snowracer och pulka, askul ;) Jag gick sedan hem. Det blev fläskfilé och pommes frites med bearnesås. Sen åt jag godis & satte mig vid min data. Den cpar inte så mycket nu. Jag har hållt på att redigera bilder och kollat på Let's Dance. & det är det jag gör nu ;)
Bilder kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0