Plugg!

Förlåt!
Jag kan ju börja med att säga varför, jo igår vare så att jag inte orkade, hahha.. Men idag tidigare har jag inte haft tid heller, men jag skriver om både idag & igår då ;)

Igår (måndag); Jag var i skolan ofc! ;) Hände inget speciellt. Efter var jag med Jennie ;) Vi spelade Wii Fit, var ute & åkte snowracer & pulka. Jennie sov hos mig också, det var roligt ;)

Idag (tisdag); Vi vaknade vid 6, vi låg kvar ett tag. Jag var jävligt trött. Vi fixade oss, åt frukost. Vi hann också spelade lite Wii Fit ;) Det är en bana vi har fastnat för xD Vid 8 ringde Adrian mig & sa att jag skulle komma till skolan, asså jag skulle praoa i köket med han, & då fick jag skynda mig till skolan. Jag visste inte ens att vi började 8 ;o! Aja, iallafall vi fick hjälpa till i köket :p Jag åt ganska mycket mat haha xD Vi slutade iallafall 1 & vi fick glass som belöning. Jag gick sedan hem & då började jag plugga NO. & sen kom Jennie, då spelade vi lite Wii Fit & sen gick vi ut & åkte snowracer & pulka ;) Det var kul :) Sen gick jag hem. Då bytte jag om till mjukisbyxor. Sen åkte jag & pappa till skolan, vi skulle prata med Heléne. Alice & Linnea var också där. Vi ska iallafall få extra hjälp med skolan. För mig går det bra, men det är engelskan som går sämst för mig.. /: Men iallafall, nyss gjorde jag klart NO :p

Ska hoppa in i duschen nu, har svettas idag :p Så lika bra att bli ren ;)


Bästavän, föralltid & alltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0